HELG

Daamn vad den här veckan har gått långsamt! Sitter just nu och har sista lektionen för veckan iallafall. Slutar 14.55 och ska förmodligen hem och sova direkt efter för jag är heeelt slut. Därefter ska jag nog duscha och antingen gå ut med kompisar eller sitta inne och spela beroende på vad jag känner för då och orkar göra. Känner verkligen att detta med skola börjar gå utför - har två CSN varningar, och tre F varningar... STRESSSS. Hoppas jag får energi och klarar av att jobba ikapp efter lovet för det skulle vara extremt sköönt att åtminstone få något gjort. Längtar verkligen till sommaren just nu förresten, i och med att det snöade idag. Tänk att kunna gå runt i klänning istället för stickade tröjor och jeans.. hur skönt?? Aja nu är det bara en kvart kvar så ska försöka lyssna innan jag tar helg. KRAM
Allmänt | |
Upp