PLUGG

Hej på er! Vet att uppdateringen inte har varit på topp. 
Sitter just nu i bibblan på skolan iallafall och försöker plugga privatjuridik eftersom jag har prov på det imorgon, och matte. Har även engelskaprov idag som jag har läst på till. Vi ska ha läst en roman som vi sedan ska få frågor om så det känns lite nervöst, men kommer förhoppningsvis gå bra.
 
Känner mig fortfarande sjuukt seg på morgonen varje dag men hoppas det vänder efter lovet. Det jobbigaste med gymnasiet är tiderna asså, speciellt om man har rätt långt att pendla.. Börjar oftast en kvart senare nu än vad jag gjorde i nian vilket inte är så stor skillnad och bussen går 07.12 varje morgon, utom tisdagar eftersom det är enda dagen vi har sovmorgon. Går oftast upp 05.30 varje morgon eftersom jag inte gillar att stressa på morgonen, så är sällan jag är pigg på kvällarna..
 
Ska försöka bättra på bloggandet, men nu måste jag fortsätta plugga. Pusss
Allmänt | |
Upp