MÅNDAG

Vaknade självmant runt 4 idag trots sovmorgon och somnade rätt sent igår men är inte speciellt trött nu konstigt nog... Lär dock bli det senare under dagen och slutar runt halv fem idag så får väl hälla i mig massa kaffe i hopp om att bli piggare hehe. Har muntlig debatt idag, vilket jag självklart hade glömt bort fram tills igår då jag fick panikplugga. Låg i soffan i princip hela fredagen och lördagen och kollade på en serie och har nu sett klart första säsongen, så får nog se andra säsongen nästa helg. Har börjat känna ångest över träning nu också eftersom jag har kommit in i någon slags hetsätningsperiod... Äter som en häst och känner ingen mättnad överhuvudtaget. Tänkte iallafall stoppa i mig lite frukost nu (på tal om mat), och sen får jag väl börja fixa mig inför skolan:) kram
Allmänt | |
Upp